september 2010

HERVEY BAY

I går, torsdag, startet jeg ferien med 38,5 grader celsius (reise)feber og satte kursen nordover mot Cairns. Første stopp på reisen var Hervey Bay. Jeg ankom Nomads Hervey Bay, hostellet jeg bor på...

REISERUTE FOR SPRING BREAK

Fra Surfers Paradise går turen med buss til Harvey Bay. Etter en 7-8 timers lang busstur drar jeg på Hvalsafari. Neste morgen går ferjen over til Fraser Island hvor jeg skal på 4WD Guided Tour rund...

H IS FOR HOLIDAY

Da er jeg ferdig med mine tre Midterm Exam's og er superklar for litt ferie! Den siste eksamen hadde jeg på lørdag, og på søndag hadde jeg en innlevering og skrive, så har ikke hatt den store helge...

RIVER FIRE

En liten weekend update. Denne helgen gikk for det meste med til eksamenslesing, da jeg hadde min første eksamen på mandag! Lørdag kveld dro jeg sammen med Oscar, Nicola og Blaire til Brisbane for ...

ONE DOWN, THREE TO GO

Idag er det er akkurat seks uker siden jeg flyttet inn i Villagen, og tiden bare flyr avsted. Det er alt rukket og bli 1. september, og første vårdag. Samtidig er det nøyaktig tre måneder igjen til...

Ingvild

21, Gol

Laugh every dag, live every moment & love beyond words.